Cechy Terminarza Serwisu:
1. Powiadomienia SMS
Możliwość informowania Klienta serwisu o postępach naprawy lub przypomnienie o terminie wizyty/odbioru auta, gdzie automatycznie generowany jest podpis z nazwą salonu. Nowość!
2. Terminarz Lawet
Terminarz Lawet to darmowy moduł Terminarza Serwisu, służy on do zarządzania przejazdami lawet i innych pojazdów transportowych oraz generowania niezbędnej dokumentacji. Nowość!
3. Przyjazny interfejs
Interfejs aplikacji został wypracowany wspólnie z pracownikami autoryzowanych serwisów samochodowych. Przykładowo, system poprzez dwa kliknięcia umożliwia błyskawiczne przenoszenie klienta pomiędzy różnymi mechanikami lub terminami.
4. Wizualizacja pracy mechaników
Kierownik serwisu lub doradca umawiający klienta w ciągu kilku sekund dysponują wiedzą na temat wolnego czasu pracy wszystkich mechaników.
5. Równoczesne planowanie pracy
Doradcy serwisowi mogą równocześnie planować pracę dla mechaników, nawet jeśli pracują w różnych lokalizacjach. System jest również dedykowanym rozwiązaniem dla działającego call center.
6. Modułowość aplikacji
Dostosowujemy funkcjonalności do potrzeb konkretnej stacji serwisowej. Wprowadzenie nowej lub zmiana funkcjonalności zabiera maksymalnie kilka dni i nie wymaga dodatkowych kosztów.
7. Brak dodatkowych kosztów wdrożenia
System nie wymaga żadnych dodatkowych nakładów na komputery, serwery czy specjalne oprogramowania. Terminarz Serwisu do prawidłowego działania wymaga jedynie przeglądarki internetowej.
8. Multimedialny harmonogram
Specjalnie dla naszego rozwiązania opracowana została multimedialna prezentacja przedstawiająca listę Klientów oczekujących na usługę wraz z reklamami oferty salonu, serwisu i działu części.
9. Elastyczność rozwiązania
System daje możliwość planowania pracy dla serwisu, w którym mechanicy pracują w systemie godzinowym, zmianowym i całodobowym.
10. Raporty aktywności doradców
System umożliwia otrzymywanie przez kierowników raportów aktywności doradców serwisowych, przedstawiający ilość umówionych
i ilość zrealizowanych usług serwisowych przez klientów.
11. Bezpieczeństwo informacji
Wszystkie wprowadzane przez pracowników zmiany są zapisywane dzięki czemu, można w szybki sposób ustalić, który z doradców celowo lub przypadkowo zmienił informacje dotyczące zlecenia.
12. Wielopoziomowy system dostępu
W zależności od uprawnień/stanowiska pracy użytkownik ma dostęp do podglądu informacji w systemie, może wprowadzać klientów lub zarządzać mechanikami i planować czas pracy zmian.
13. Informacja o statusie naprawy
Każde zlecenie wprowadzone do systemu może mieć przypisany status naprawy (jak: rezerwacja, klient dostarczył pojazd, w naprawie i zrealizowane). Statusy również mają odzwierciedlenie w wizualizacji systemu, dzięki czemu kierownik ma wiedzę na jakim etapie realizowane są zlecenia w serwisie.
14. Opcje klienta do zlecenia
Wraz z nazwą, podstawowymi danymi kontaktowymi klienta oraz opisem usługi doradca wprowadza informacje na temat wymaganego samochodu zastępczego, przypomnienia o terminie wizyty, naprawy reklamacyjnej, czy pierwszej wizycie klienta w serwisie. Lista powiadomień jest dostosowywana zgodnie z potrzebami danej stacji dealerskiej.
15. Informacja o statusie mechanika
System umożliwia szybką zmianę statusu mechanika (jak: chorobowe, szkolenie, urlop itp.), a status ten ma odzwierciedlenie w wizualizacji pracy mechaników.
16. Wydruki papierowe
System umożliwia wydruk papierowego harmonogramu pracy danego dnia do użytku mistrzów serwisu i mechaników.
17. Wyszukiwarka klientów
System dysponuje mechanizmem wyszukiwania klienta po nazwisku lub numerze rejestracyjnym. Wyszukiwarka jest przydatna w sytuacji, w której klient pomylił termin wizyty.
18. Zarządzanie kilkoma serwisami
System umożliwia ewidencjonowanie kilku serwisów, dzięki czemu serwisy mogą posiadać wspólny call center, a doradcy z jednego serwisu posiadają informację o ilości zleceń w pozostałych serwisach.
19. Możliwość integracji ze stroną internetową
Istnieje możliwość integracji systemu Terminarza Serwisu ze stroną internetową salonu, tak aby zgłoszenia do serwisu wysłane z formularza wpisywały się automatycznie do aplikacji. Zgłoszenie takie wyświetla się w specjalnej sekcji i dopiero po potwierdzeniu przez doradcę serwisowego terminu wizyty klient zostaje przypisany do konkretnego mechanika.
20. Brak limitu liczby użytkowników
Liczba osób korzystająca z Terminarza Serwisu nie jest w żaden sposób ograniczona i nie ma ona wpływu na koszt.