Projektowanie stron www, portali internetowych
Kompleksowa obsługa firm w zakresie utrzymania stron internetowych
Masz pytanie? Zadzwoń 0607-440-559

Cechy Terminarza Serwisu:

1. Powiadomienia SMS

Możliwość informowania Klienta serwisu o postępach naprawy lub przypomnienie o terminie wizyty/odbioru auta, gdzie automatycznie generowany jest podpis z nazwą salonu. Nowość!

2. Terminarz Lawet

Terminarz Lawet to darmowy moduł Terminarza Serwisu, służy on do zarządzania przejazdami lawet i innych pojazdów transportowych oraz generowania niezbędnej dokumentacji. Nowość!

3. Przyjazny interfejs

Interfejs aplikacji został wypracowany wspólnie z pracownikami autoryzowanych serwisów samochodowych. Przykładowo, system poprzez dwa kliknięcia umożliwia błyskawiczne przenoszenie klienta pomiędzy różnymi mechanikami lub terminami.

4. Wizualizacja pracy mechaników

Kierownik serwisu lub doradca umawiający klienta w ciągu kilku sekund dysponują wiedzą na temat wolnego czasu pracy wszystkich mechaników.

5. Równoczesne planowanie pracy

Doradcy serwisowi mogą równocześnie planować pracę dla mechaników, nawet jeśli pracują w różnych lokalizacjach. System jest również dedykowanym rozwiązaniem dla działającego call center.

6. Modułowość aplikacji

Dostosowujemy funkcjonalności do potrzeb konkretnej stacji serwisowej. Wprowadzenie nowej lub zmiana funkcjonalności zabiera maksymalnie kilka dni i nie wymaga dodatkowych kosztów.

7. Brak dodatkowych kosztów wdrożenia

System nie wymaga żadnych dodatkowych nakładów na komputery, serwery czy specjalne oprogramowania. Terminarz Serwisu do prawidłowego działania wymaga jedynie przeglądarki internetowej.

8. Multimedialny harmonogram

Specjalnie dla naszego rozwiązania opracowana została multimedialna prezentacja przedstawiająca listę Klientów oczekujących na usługę wraz z reklamami oferty salonu, serwisu i działu części.

9. Elastyczność rozwiązania

System daje możliwość planowania pracy dla serwisu, w którym mechanicy pracują w systemie godzinowym, zmianowym i całodobowym.

10. Raporty aktywności doradców

System umożliwia otrzymywanie przez kierowników raportów aktywności doradców serwisowych, przedstawiający ilość umówionych
i ilość zrealizowanych usług serwisowych przez klientów.

11. Bezpieczeństwo informacji

Wszystkie wprowadzane przez pracowników zmiany są zapisywane dzięki czemu, można w szybki sposób ustalić, który z doradców celowo lub przypadkowo zmienił informacje dotyczące zlecenia.

12. Wielopoziomowy system dostępu

W zależności od uprawnień/stanowiska pracy użytkownik ma dostęp do podglądu informacji w systemie, może wprowadzać klientów lub zarządzać mechanikami i planować czas pracy zmian.

13. Informacja o statusie naprawy

Każde zlecenie wprowadzone do systemu może mieć przypisany status naprawy (jak: rezerwacja, klient dostarczył pojazd, w naprawie i zrealizowane). Statusy również mają odzwierciedlenie w wizualizacji systemu, dzięki czemu kierownik ma wiedzę na jakim etapie realizowane są zlecenia w serwisie.

14. Opcje klienta do zlecenia

Wraz z nazwą, podstawowymi danymi kontaktowymi klienta oraz opisem usługi doradca wprowadza informacje na temat wymaganego samochodu zastępczego, przypomnienia o terminie wizyty, naprawy reklamacyjnej, czy pierwszej wizycie klienta w serwisie. Lista powiadomień jest dostosowywana zgodnie z potrzebami danej stacji dealerskiej.

15. Informacja o statusie mechanika

System umożliwia szybką zmianę statusu mechanika (jak: chorobowe, szkolenie, urlop itp.), a status ten ma odzwierciedlenie w wizualizacji pracy mechaników.

16. Wydruki papierowe

System umożliwia wydruk papierowego harmonogramu pracy danego dnia do użytku mistrzów serwisu i mechaników.

17. Wyszukiwarka klientów

System dysponuje mechanizmem wyszukiwania klienta po nazwisku lub numerze rejestracyjnym. Wyszukiwarka jest przydatna w sytuacji, w której klient pomylił termin wizyty.

18. Zarządzanie kilkoma serwisami

System umożliwia ewidencjonowanie kilku serwisów, dzięki czemu serwisy mogą posiadać wspólny call center, a doradcy z jednego serwisu posiadają informację o ilości zleceń w pozostałych serwisach.

19. Możliwość integracji ze stroną internetową

Istnieje możliwość integracji systemu Terminarza Serwisu ze stroną internetową salonu, tak aby zgłoszenia do serwisu wysłane z formularza wpisywały się automatycznie do aplikacji. Zgłoszenie takie wyświetla się w specjalnej sekcji i dopiero po potwierdzeniu przez doradcę serwisowego terminu wizyty klient zostaje przypisany do konkretnego mechanika.

20. Brak limitu liczby użytkowników

Liczba osób korzystająca z Terminarza Serwisu nie jest w żaden sposób ograniczona i nie ma ona wpływu na koszt.

© 2005-2009, webwizards

Z sieci: owijarki do palet, montaż szyb Poznań, Skoda, Audi, tomograf poznań, Zabudowy, Stomatolog poznań, VW, Audi, Euronit, konsulting, spedycja, resory, Porsche

Projektowanie i tworzenie stron WWW, obsługa informatyczna, outsourcing informatyczny. Polecamy - outsourcing it, opieka informatyczna, usługi informatyczne, strony www, systemy obsługi serwisu samochodowego i blacharskiego, sprzedaż domen, hosting.