Cechy Terminarza Myjni:
1. Terminowe wydawanie samochodów
Dzięki dokładnemu planowaniu czasu, w którym dany samochód ma zostać umyty, wszystkie auta zostają wydane Klientom w umówionym terminie.
2. Równomierna praca myjni
Planując terminy mycia samochodów wymagających poświęcenia większej ilości czasu, unikamy sytuacji, gdy pracownicy myjni muszą w tym samym czasie przygotować do wydania kilka samochodów.
3. Brak limitu liczby użytkowników
Liczba osób korzystająca z modułu Terminarza Myjni nie jest w żaden sposób ograniczona i nie ma ona wpływu na koszt.
4. Elastyczność rozwiązania
Moduł Terminarz Myjni możemy dowolnie zmodyfikować zgodnie z procedurami obowiązującymi w Państwa serwisie. Zależnie od Państwa wymagań możemy zmienić podział jednostek czasu, ilość Klientów możliwych do umówienia w danym przedziale czasu, wprowadzić dodatkowe pola w widoku dodawania nowego Klienta.
5. Jednoczesne planowanie pracy
Jak w naszych dotychczasowych programach dla serwisów samochodowych doradcy serwisowi mają możliwość wprowadzania zmian w tym samym czasie mimo różnych lokalizacji.
6. Bezpieczeństwo informacji
Wszystkie wykonywane operacje są zapisywane, dzięki czemu możemy sprawdzić, który z użytkowników przypadkowo lub specjalnie zmienił wprowadzone dane.
7. Brak dodatkowych kosztów
Instalacja nie pociąga za sobą żadnych dodatkowych nakładów na niezbędne oprogramowanie lub sprzęt komputerowy. Terminarz Myjni może zostać uruchomiony jako niezależna aplikacja lub jako moduł aplikacji, z których już Państwo korzystają.
8. Przejrzysty interfejs
Wygląd aplikacji został opracowany na podstawie naszych dotychczasowych rozwiązań, system umożliwia kopiowanie i przenoszenie Klientów na inny termin.
9. Wielopoziomowy dostęp
Zależnie od stanowiska pracy możemy różnie zdefiniować uprawnienia danego użytkownika np. wprowadzanie Klientów - handlowcy i doradcy serwisowi, podgląd informacji - pracownicy myjni.